Filter
Hollanda Eğitim türü: Tümü Hız: Tümü

Hollanda'da Arkeoloji Yüksek Lisans Dereceleri Hepsini İncele 2019/2020

Bir Yüksek Lisans ya belirli bir soruyu anlayış ilerletmek ya da önceki lisans derecesi kazanmıştır becerilerini kullanarak tamamen farklı bir şekilde çıkarmak için fırsat verir.

Geçmiş hakkında hiçbir yazılı ya da kanıt olmadığı için Arkeoloji başka yollarla açıklayacak edilemez tarihi hakkında önemli gizemleri çalışmalar. Sen onlar yaşamak için kullanılan evler için kullanılan silah dinlerini ne için ne yemek öğrenebilirsiniz.

Hollanda Kuzey-Batı Avrupa'da on iki il ve Karayipler'de üç adadan oluşan Hollanda, Kraliyeti bir kurucu ülke. İngilizce konuşan öğrenciler uygun dersler bulma herhangi bir sorun olacaktır. Hollanda'da üniversitelere başvuran uluslararası öğrenciler için çeşitli burs mevcuttur.

Hollanda'da Arkeoloji Top Yüksek Lisans Dereceleri 2019/2020

Devamını oku Daha Az

5 Sonuçlar Arkeoloji, Hollanda

Vrije Universiteit Amsterdam

Yüksek Lisans programı Akdeniz Arkeolojisi'nde, Akdeniz bölgesindeki maddi kültürleri ve toplulukları ve bunların 2000 BCE'den itibaren uzun ara bağlantı ve kültürel alışveriş tarihlerini keşfedeceksiniz.

Akdeniz Arkeolojisi Özellikle İtalya ve Yunanistan'ın Akdeniz bağlantılarını keşfedecek, seramiklerin arkeolojideki rolünü inceleyecek ve malzeme kalıntılarının geçmiş toplumları ve kültürleri yeniden inşa etmemize nasıl yardımcı olabileceğini öğreneceksiniz.

Zengin bir araştırma geleneği Akdeniz Arkeolojisi programı hem teorik hem de tematik yaklaşımları içermektedir ve bunları pratik araştırmalarla birleştirmektedir. Arkeolojik saha çalışmalarına katılabilir, materyal kalıntıları üzerinde çalışacağınız bireysel derslere katılabilir veya personelin mevcut araştırmalarına katılabilirsiniz. Saha çalışması İtalya, Yunanistan ve Türkiye'de yapılmaktadır.Neden Amsterdam'da Arkeoloji Çalışmalı?... [-]

Vrije Universiteit Amsterdam

Bir yıllık yüksek lisans programında Arkeoloji: Peyzaj ve Miras, hem çağdaş hem de tarihi peyzajların dinamik geçmişini çalışacak ve arkeolojik miras olarak korunma ve korunma yollarını keşfedeceksiniz.

Peyzaj ve Miras Arkeolojisi Uzmanlık Peyzaj ve Miras, daha sonraki dönemlerde ve modern dünyada tarihi manzaraların ve malzemelerin önemine odaklanmaktadır. Programda hem kültürel hem de daha çok bilim temelli peyzaj arkeolojisi yaklaşımı bulunmaktadır. Arkeolojik mirasın tarafı, modern toplumdaki çok yönlü arkeolojik kalıntıların anlamlarına odaklanmaktadır. Koruma ve yönetim süreçleri, arkeolojinin mekansal planlamadaki rolü ve Avrupa'daki toplumsal etkisi, bu Yüksek Lisans programında ele alınan kilit konulardan bazılarıdır.... [-]

Vrije Universiteit Amsterdam

Araştırma Master programı Antik Çalışmaları alanında donanımlı araştırmacılar sunmayı amaçlamaktadır. Bu kültürler ve toplumlar üzerinde duruluyor ... ... [+]

Klasik ve Eski Uygarlıklarda Master (Araştırma)

Araştırma Yüksek Lisans Programı Antik Çalışmaları alanında donanımlı araştırmacılar sunmayı amaçlamaktadır. Bu c döneminde kültür ve Akdeniz Bölgesi'nin toplumların, Batı Avrupa ve Batı Asya'da odaklanmaktadır. 500 AD 1000 MÖ. Program disiplin ve disiplinler arası eğitim ve araştırma iyi bir karışım sunuyor. program lisans programında sunulan uzmanlık üzerine inşa çünkü disiplin; disiplinler arası sözde 'çekirdek modüller' sırasında ilgili disiplinlerde sonuçlarını faydalanmak için. Bunlar Antik Çalışmaları ve Arkeoloji bölümünden farklı disiplinlerden öğretim üyeleri nasıl farklı perspektiflerden paylaşılan araştırma tema yaklaşım ve bu tema için kuramsal açılımları sağlamak için size öğretmek hangi iki disiplinler arası dersler vardır. Araştırma Yüksek Lisans programı yürüttüğünü ilham verici bir araştırma ortamı götürecektir. Antik Çalışmaları ve Arkeoloji Bölümü doktora ve doktora sonrası araştırma öğrencilerin bir dizi için bir oda var, büyük tematik projeler de dahil olmak üzere doktora ve doktora sonrası araştırma öğrencileri, araştırma fırsatları yaratarak son yıllarda son derece başarılı olmuştur.... [-]

Bilgi iste
2 yıl
Vrije Universiteit Amsterdam

Kuzeybatı Avrupa Arkeolojisi Yüksek Lisans programında, 3.000 yıldan fazla Avrupa arkeolojisini araştıracak ve bu iki önemli Avrupa döneminden birinin kültürel dinamikleri üzerinde duracaksınız: Geç Demir Çağı ve Roma Dönemi veya Ortaçağ ve Erken Modern Dönem.

Program size manzara, materyal kültürü ve belgesel kaynaklarının incelenmesiyle ve aynı zamanda Roma İmparatorluğu'ndaki entegrasyon süreçleriyle Avrupa arkeolojisini keşfetme fırsatı sunuyor. Öğretim konuları ile mevcut saha çalışması ve diğer araştırma projelerinin sonuçları arasında yakın bağlantılar vardır.

İki Avrupa Silgisi Bu Master programında iki bölgesel arkeolojik dönem arasından seçim yapabilirsiniz. Odak alanı Geç Demir Çağı ve Roma Dönemi , Demir Çağı'na bağlı Kelt / Germen topluluklarının Roma İmparatorluğu ile bütünleşmesini araştırıyor. Ortaçağ ve Erken Modern Dönem çalışma alanı, ortaçağ ticaret ve değişiminin kökenleri ve gelişmeleri, Amsterdam'ın büyümesi ve Yeni Dünya'nın sömürgeleştirilmesiyle Avrupa kapitalizminin genişlemesi üzerine odaklanmaktadır.... [-]

Leiden University

Bu programda ekoloji ve jeolojiye ek olarak alan arkeolojisine güçlü bir vurgu yapılmıştır. ... [+]

Leiden'deki arkeoloji, toplumları ve kültürleri geçmişten günümüze yeniden inşa etmeyi ve canlandırmayı amaçlayan çalışmalarını kapsar. Geçmişteki ilginizi kullanarak, göç, küreselleşme ve iklim değişikliği gibi günümüzdeki toplumsal sorunların çözümüne anlamlı bir katkı yapın .

Leiden Arkeoloji Fakültesi

Leiden'in Arkeoloji yüksek lisans derecesi, Hollanda'daki en çeşitli programa sahiptir. Leiden ayrıca Hollanda'daki tek bağımsız Arkeoloji Fakültesi'ne de sahiptir. Çalışma programı çeşitli bölgesel ve tematik uzmanlıklar sunar ve öğretim programı devam eden araştırmalarla yakından bağlantılıdır.

Akademik kadromuz, saha araştırmasına güçlü bir şekilde odaklanarak tüm dünyada araştırmalara katılmaktadır. Ek olarak, program hem ikonoloji hem de tarihi çalışmalar ile birlikte etnoarkeolojik, antropolojik ve deneysel yaklaşımlarla birlikte ekoloji ve jeolojiyi vurgulamaktadır. Modern müze uygulamalarının ve arkeolojik miras yönetimindeki gelişmelerin bir arada kapsamı daha da genişliyor.... [-]