Yapay Zeka ve Robotik Yüksek Lisans Derecesi
Rome, İtalya
SÜRE
2 Years
DILLER
Ingilizce
HIZ
Tam zamanlı
SON BAŞVURU TARIHI
29 Jul 2024
EN ERKEN BAŞLAMA TARIHI
Oct 2024
ÖĞRENIM ÜCRETLERI
EUR 1.500 / per year *
ÇALIŞMA FORMATI
Kampüste
* akademik yıl başına
Tanıtım
Yapay Zeka ve Robotik Yüksek Lisans kursu (AY 2009/2010'dan beri) 2 akademik yılı kapsamaktadır.
Bu ders, öğrencilerin Bilgisayar Bilimi ve Kontrol Mühendisliğinde, özellikle disiplinler arası Yapay Zeka ve Robotik alanında bilgi ve teknik yetenekler kazanmalarını sağlayacaktır.
kabul
Müfredat
İlk yıl
İlk dönem
- Yapay zeka
- Makine öğrenme
- Robotik I
- Robot programlama
İkinci dönem
- Bilgisayar görüşü
- Robotik II
- Öğrencinin tercihine göre
İkinci yıl
İlk dönem
- Otonom ve mobil robotik
- Öğrencinin tercihine göre
İkinci dönem
- Yapay zeka ve robotik seminerleri
- Final Sınavı
Program Sonucu
Öğrenme çıktıları
Yapay zeka ve robotik metodolojilerinin çok disiplinli doğasına ve olası uygulama alanlarının çeşitliliğine uygun olarak, Yapay Zeka ve Robotik alanında Yüksek Lisans Derecesi mezunları, bir yandan Mühendisliğin çeşitli alanlarındaki profesyonellerle etkileşime gireceklerdir. Bilgisayar Bilimi, Mekanik, Elektronik, Otomasyon) ve diğer yandan ilgili çok sayıda uygulama alanının uzmanları ve kullanıcıları ile. İkincisi arasında, aşağıdaki alanların tümü dikkate alınmalıdır: bilginin temsilini ve kullanımını vurgulayan alanlar, bilgiye veya duyusal bilgiye dayalı otomatik muhakeme, otomatik öğrenme, gerçek zamanlı eylem planlama ve/veya belirsizlik durumunda operasyon özerkliği mekatronik cihazlar, karmaşık süreç otomasyonu, endüstriyel ve hizmet robotiği, görüntü ve videoların tanınması ve yorumlanması ve sahnelerin ve ortamların yeniden yapılandırılması ve simülasyonu, fiziksel ve bilişsel insan-bilgisayar etkileşimleri.
Galeri
Kariyer fırsatları
- Özellikle güvenlik, uzay, ev, yaşlılar ve tıp olmak üzere hizmet ve endüstriyel uygulamalara yönelik robotik sistemlerin tasarımı ve gerçekleştirilmesi
- Ürün ve hizmetlerin kalitesini güvence altına almak için sinema ve video oyunları endüstrileri için bilgi yönetimi sistemleri ve büyük veri çıkarımları, grafik sistemleri ve animasyon, video gözetim sistemleri ve video sistemleri gibi akıllı sistemlerin tasarımı ve gerçekleştirilmesi.