Gerçek Dünyadaki Zorluklar ve Deneyimler için Oyunlaştırılmış Gerçeklik Uygulamalarında Bilim Ustası (GRACE)
Saint Pölten, Avusturya
SÜRE
4 Semesters
DILLER
Ingilizce
HIZ
Tam zamanlı
SON BAŞVURU TARIHI
01 Feb 2025
EN ERKEN BAŞLAMA TARIHI
Sep 2025
ÖĞRENIM ÜCRETLERI
EUR 727 / per year *
ÇALIŞMA FORMATI
Kampüste
* for students from third countries; EUR 3,000 + student union - fee per year
Tanıtım
Eğitim, terapi, eğitim veya eğlence amaçlı simüle edilmiş veya gerçek ortamlarda XR uygulamalarının geliştirilmesi önemli ölçüde arttı. Bu uzmanlaşmış Ortak Yüksek Lisans programı, oyunlaştırma, didaktik ve oyun teknolojilerinin çeşitli yönlerini birleştirir ve öğrencilerin gerçek dünyadaki zorluklara yenilikçi çözümler geliştirmesine ve toplumun çeşitli alanlarında yaşam kalitesini artırmasına olanak tanır.
Galeri
kabul
Müfredat
Course Contents
GRACE - Gerçek Dünyadaki Zorluklar ve Deneyimler için Oyunlaştırılmış Gerçeklik Uygulamaları, Genişletilmiş Gerçeklik (XR) ve oyunlaştırma sanatında ve biliminde uzmanlaşmak için tasarlanmış, Avrupa Üniversite Birliği E 3 UDRES 2'ye ait ortaklardan oluşan bir konsorsiyum tarafından yönetilen yenilikçi bir Ortak Yüksek Lisans Programıdır. geliştirilmiş öğrenme deneyimleri.
Bu disiplinlerarası program, sağlık, eğitim ve sanayi sektörlerinde mesleki eğitim, öğretim ve beceri gelişiminde devrim yaratan gelişmiş XR araçlarının geliştirilmesine odaklanmaktadır.
Semester Breakdown
The integrated mobility path linking three European countries promises a magnificent lifetime experience and a unique opportunity to build an extensive professional network to start a career.
Within GRACE’s integrated mobility concept, you will complete the
- Avusturya'daki St. Pölten UAS'de 1. dönem
- Hollanda'daki Saxion UAS'ta 2. dönem
- Letonya'daki Vidzeme UAS'ta 3. dönem
- 4. dönem üç yerden birinde
Temel Öğrenme Çıktıları
- Tasarım ve İnovasyon
- Didaktik ve Oyunlaştırma
- XR Geliştirme ve Uygulama
- Değerlendirme ve Yaygınlaştırma
Kariyer fırsatları
Genişletilmiş Gerçeklik (XR) gibi teknolojilerdeki son gelişmeler, öğrenme süreçlerimizi ve beceri edinmemizi derinden şekillendiriyor. Eğitim, terapi, eğitim veya eğlence amaçlı simüle edilmiş veya gerçek ortamlardaki XR uygulamalarında önemli bir artış görüldü.
Temel odak alanları şunları içerir:
- Health
- Industry
- Education
- Yeşil Girişimler
- Sanat tasarımı