Master of Interaction Design
SÜRE
1 up to 3 Years
DILLER
Ingilizce
HIZ
Tam zamanlı, Yarı zamanlı
SON BAŞVURU TARIHI
Son başvuru tarihini talep edin
EN ERKEN BAŞLAMA TARIHI
Jul 2024
ÖĞRENIM ÜCRETLERI
Öğrenim ücreti talep edin
ÇALIŞMA FORMATI
Kampüste
* in AUD per 24cp session
Tanıtım
Yetenekli etkileşim tasarımcılarına ve kullanıcı deneyimi (UX) tasarımcıları, hizmet tasarımcıları vb. gibi diğer çeşitli işlere yönelik endüstri talebi artarken, etkileşim tasarımı konusunda üniversiteler tarafından sunulan örgün eğitim/öğretim eksikliği var. Bu ders, öğrencilere hızla gelişen bu alanda en güncel ve gerekli becerileri kazandırmak için tasarlanmıştır. Mezunlar, endüstriyel olarak uygulanabilir ve uygun maliyetli bilgi ortamlarında (örn. multimedya, etkileşimli sistem tasarımı ve ilgili bilgi teknolojisi) becerilere sahiptir. Kurs, endüstriye, bu becerileri profesyonel uygulamalara yönelik ortamlarda orijinal disiplinleriyle birleştirebilecek mezunlar sağlar. Kurs, dijital teknolojilerin tasarımında insan merkezli yaklaşımlar konusunda derin bir anlayışa sahip mezunlar yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Bu, oluşturulan 'ürünlerin' kullanıcıların hayatlarına anlamlı bir şekilde 'uyma' olasılığının daha yüksek olmasını sağlar, çünkü tasarım süreci insanların uygulamalarına, belirli durumlara ve değerlere ilişkin derin bir anlayışla şekillenir. Bu ders farklı türdeki öğrenciler için caziptir: şu anda etkileşim tasarımıyla ilgili olmayan bir işte çalışanlar, etkileşim tasarımıyla yakından ilgili işlerde çalışanlar ve halihazırda etkileşim tasarımıyla ilgili işlerde çalışanlar.
Temel konularda öğrenciler, gerçek kullanıcılarla gerçek dünyadaki bir problemi çözmek için yinelemeli insan merkezli tasarım sürecini uygulayarak, karmaşık problemleri analiz etme, üretme ve iletme becerilerini geliştirerek öğrenirler. Ayrıca etkileşim tasarımı konusunda ileri düzeyde teknik ve teorik bilgi kazanırlar. Öğrenciler ayrıca ortaya çıkan bilgi işlem bağlamları için etkileşim tasarımıyla ilgilenerek ileri düzey bilgi ve beceriler kazanırlar. Öğrenciler, kullanıcı deneyimi projelerindeki profesyonel uygulamaları öğrenmeye odaklanarak ve lisansüstü düzeydeki bir endüstri müşterisiyle görevlendirilen bir projeyi birlikte uyguladıkları son konu aracılığıyla ileri tasarım becerilerini (özerklik, uzman yargısı, uyarlanabilirlik ve sorumluluk dahil) geliştirirler. sonuçlar. Bir uygulayıcı/öğrenici olarak bilginin uyarlanabilirliğini ve sorumluluğunu gösterme becerileri, öğrencilerin kullanıcılarla çalışma, vahşi ortamda saha çalışması yürütme, tasarımları yineleme ve kullanıcılarla test etme ve açık öğretim gibi öngörülemeyen süreçlere uyum sağlamak zorunda oldukları tüm stüdyo konuları aracılığıyla kazanılır. yinelemeli tasarım sürecinin doğası sona erdi. Stüdyo konuları aynı zamanda öğrencilerin proje yönetimi ve takım çalışması becerilerini geliştirerek uygulayıcı olarak sorumluluklarını göstermelerine de olanak tanır. Öğrenciler, bir araştırma planı, görüşme programı, bir dizi araştırma ve görüşmeler ve sondalar kullanılarak kullanıcı araştırma sonuçlarının analizini içeren araştırma yöntemleri odaklı konu aracılığıyla yerleşik teorileri araştırma ve bir bilgi veya uygulama bütününe uygulama becerilerini geliştirir. Her üç stüdyo konusu da, bir tasarım eserinin düşünülmesi, geliştirilmesi ve doğrulanması için profesyonel bir bağlamda uygun araştırma araçlarının yapılandırılmış ve sistematik kullanımına odaklanan ve tasarım pratiğinde uygulama tarafından oluşturulan teorilerin gerekli kılındığı önemli kullanıcı araştırma aşamalarını içerir. Uzmanlaşmış bilgi ve beceriler, oyun tasarımı, veri analitiği veya etkileşim programlamaya odaklanan üç modülden birinin seçilmesiyle geliştirilir. Bu modüller, her bir alan için beceri ve bilgi gelişimine odaklanan yapılandırılmış konuların bir kombinasyonunu içerir ve öğrencilerin özerkliklerini, uzman yargılarını ve uyarlanabilirliklerini geliştirmelerine yardımcı olur. Ayrıca öğrencilerin özel becerilerini proje tabanlı bir modda geliştirdikleri uygulamalı proje tabanlı konuları da içerir. Alternatif olarak öğrenciler etkileşim tasarımı alanında yeni bilgiler üretmek için bir araştırma projesi üstlenmeyi seçebilirler.
Graduates can gain employment in a range of technology design-related roles such as interaction designer, UX designer, UX researcher, service designer, or digital experience architect. For those currently working in closely related jobs, such as web design, graphic design, interface design, etc., this course provides the necessary formal training in the discipline in order to make a more definitive move into jobs in interaction design. Similarly, many find themselves working within the field of interaction design without formal training, and this course provides a good foundation and opportunities to extend their interaction design skills more formally. For those not working in a job related to interaction design, this course provides the opportunity to learn about the discipline and to transition into the various jobs under the interaction design umbrella.
Kariyer fırsatları
Mezunlar, etkileşim tasarımcısı, UX tasarımcısı, UX araştırmacısı, hizmet tasarımcısı veya dijital deneyim mimarı gibi teknoloji tasarımıyla ilgili çeşitli rollerde iş bulabilirler. Halihazırda web tasarımı, grafik tasarımı, arayüz tasarımı vb. gibi yakından ilgili işlerde çalışanlar için bu kurs, etkileşim tasarımındaki işlere daha kesin bir geçiş yapmak için disiplinde gerekli resmi eğitimi sağlar. Benzer şekilde, birçoğu kendilerini resmi eğitim almadan etkileşim tasarımı alanında çalışırken bulur ve bu kurs, etkileşim tasarımı becerilerini daha resmi olarak genişletmek için iyi bir temel ve fırsatlar sunar. Etkileşim tasarımıyla ilgili bir işte çalışmayanlar için, bu kurs disiplin hakkında bilgi edinme ve etkileşim tasarımı şemsiyesi altındaki çeşitli işlere geçiş yapma fırsatı sunar.