Keystone logo
Falmouth University

Tanıtım

Yaratıcı. bağlandı. Cesur.

120 yılı aşkın deneyim, profesyonel tesisler, mükemmel öğretim, eşsiz bağlantılar ve canlı bir yaratıcı toplulukla, her şeyi farklı yapmaktan korkmuyoruz. Falmouth Universityolarak, yüksek öğrenimin şeklini yeniden düşünüyor ve etkili araştırma ve yenilikler sunuyoruz.

YaratıcıbağlıCesur
Geleceğin ekonomisindeki en değerli metalardan biri olan yaratıcılığa odaklanmamız, öğrencilerin, araştırmacıların, girişimcilerin ve yenilikçilerin dünyayı ezber bozan düşüncelerle şekillendirmesi anlamına geliyor.Dünyayı kapsayan endüstri bağlantılarıyla, yalnızca yaratıcı inovasyon merkezi değil, aynı zamanda işbirliğini ve disiplinler arası çalışmayı gerçek erişimle kutlayan ve destekleyen bir yeriz.Geleneksel sınırların ve disiplinlerin sınırlarını zorlamaya kararlıyız, yani yeni fikirler, yeni düşünme ve yapma biçimleri ortaya çıkarmak için cesurca, farklı ve yıkıcı bir şekilde çalışıyoruz.
" Falmouth'un girişimci hayalperestleri yeni kuralları koyacak ve yeni kariyerler yaratacak. "

Dawn French, Şansölye

Bunu gerçekten yapmak

Endüstri bağlantılarımız, profesyonel tesislerimiz, şirket içi ajanslarımız ve eğitime meydan okuyan yaklaşımımız, öğrencilerimizin bunu ilk günden itibaren gerçekten yaptıkları anlamına gelir.

Kendi alanlarındaki en iyi beyinlerden bazılarıyla çalışmaktan gurur duyuyoruz ve öğrencilerimiz de onlarla çalışıyor. Acentelerimiz (Mayn gibi) aracılığıyla ücretli fırsatlar, uluslararası yerleştirme veya konuk öğretim görevlisi programımız olsun, öğrencilerimize sektörde bir adım önde başlamalarını sağlayarak başarılı, girişimci kariyerler yapmalarını sağlıyoruz.

Bugünün işyerinde esnek olmanın önemli olduğunu biliyoruz. Bu nedenle, kampüs içi derece portföyümüze ek olarak, dünyanın herhangi bir yerinde tamamlanabilen ve bir kariyer veya diğer sorumluluklara uyan çevrimiçi lisans ve lisansüstü kurslar da sunuyoruz.

Araştırma ve İnovasyon

Araştırmacılarımız, çağımızın büyük zorluklarını ele almak için Açık İnovasyon ortamında çalışıyor. Bu çalışma şekli, bizi disiplinler arası çalışmaya, fikirleri paylaşmaya, buluşları teşvik etmeye ve girişimci faaliyetlerde bulunmaya teşvik eder. Fikirlerin birçok farklı kaynaktan geldiğini ve farklı sektörlerden ortaklarla, diğer işletmelerle, pazarlarla ve son kullanıcılarla işbirliği yapmamız gerektiğini kabul eder.

Sınırların ötesinde işbirliği

İşbirliğinin yenilik ve başarılı kariyer geliştirme için katalizör olduğuna inanıyoruz. Bu nedenle meslektaşlarımızla, disiplinler arası ve genellikle endüstri ortaklarıyla el ele çalışmaya önem veriyoruz.

Öğrencilerle profesyonel fırsatları paylaşan mezunlar, kampüs içi toplulukla bağlantı kuran çevrimiçi öğrenciler veya hayal edilemeyeni yaratmak için farklı disiplinlerin çarpışması olsun, eklektik küresel topluluğumuzdan yararlanmak, bizi olasılık alemlerinin ötesine taşımaya devam ediyor.

Ayrıca Cornwall'da bir çapa kurumu olmaya ve bölgesel ekonominin büyümesini sağlamaya kararlıyız. Bu, Cornwall Council, Yerel Girişim Ortaklığı ve diğer yerel ortaklar ve sektörlerle yakın ve stratejik bir şekilde çalıştığımızdan emin olmak anlamına gelir. İşletmelerle nasıl bağlantı kurduğumuzu ve Cornwall ekonomisini nasıl desteklediğimizi öğrenmek için İşletmelerle Çalışma sayfamızı ziyaret edin.